MORSNING

Godmorgon. Ligger fortfarande i sängen och slöar, är ju ledig idag. Har bokat in massage och naglar. Sen ska jag passa på att göra lite ärenden på stan man inte hinner annars.
När jag vaknade så kändes hela ansiktet helt uppsvällt. Ögonlocken och även läpparna (!!) känns som om de ska dra ner ansiktet på mig. Sjukt trött. Kanske för att jag fastnade för en film som började kl. 01.00 i natt som jag bara var tvungen att fortsätta se. Mini's first time hette den typ. Sjukt gripande men ett slut som man ba "va?" fattar ingenting av och sen tycker man att det var sjukt ovärt att ha sett filmen alls. Aja. Tycker förövrigt att det var Sjukt skönt att Hanna R åkte ut från Big Brother. Visst är det kul att kolla på bråk och intriger, men hon gick för långt och blev bara så jävla dryg att man vill smälla till hon på käften. Hon är tappad om nån!
Nån annan som följer Big B?
Ha en skön dag alla! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan