LUFTAR TANKARNA

Jag har nu suttit och kollat igenom lite gamla inlägg med mera på bloggen och insåg att jag typ inte har svarat på kommentarer sen mars! Gud vad jag känner mig självupptagen...
Jag vet inte hur jag vill ta mig vidare med denna blogg. Jag har på senaste tiden (året) inte haft samma positiva inställning, utan detta har snarare känts som ett tvång. Något jag borde ta tag i. När jag ser tillbaka på tidigare inlägg också så känner jag att jag växt ifrån den personen som skrev här för två-tre år sen. Vi delar inte samma intressen, åsikter, vänner eller värderingar längre. Ibland funderar jag på att börja på ett nytt blad, en ny blogg, men frågan är om jag skulle uppdatera mer då än jag gör nu? Tidigare har fokus legat på att tillfredsställa mina läsare och ge er det ni frågat efter. Men hela mina dagar går ut på att leverera det kunder önskar, och jag tycker att det är så fantastiskt kul att få göra det också, men jag är ganska mätt och belåten när jag kommer hem. :-) Jag orkar inte leverera här också och ge er läsare det ni önskar, tyvärr!
Samtidigt har jag separationsångest. Vill inte lämna minnena och möjligheterna som denna blogg faktiskt givit mig.
Rådgivning, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan