TIME TO MAKE A CHANGE

Nu får det bli skärpning för min del. Dags att börja träna. Var som sagt hos min gudmor som är sjukgymnast,och fick mig en rejäl genomgång. Jag är ju typ sne från bäckenet till nacken. Jag har för korta(?) muskler i högerbenet som orsakar detta bland annat. Har fått typ 20 övningar nu som jag ska göra varje dag.
Jäkligt skumt att jag inte haft särskilt ont i ryggen ändå. Första gången jag riktigt kände att jag hade ont var då Linda masserade mig i måndags. Hoppas att det är denna felbelastning som orsakar min huvudvärk, för då kan man ju jobba och göra något det med hjälp av övningar och träning. Vi får se vad neurologen säger imorgon då vi även kollar på mina provsvar från röntgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan