KURERAR

Ikväll är jag hemma hos mamma och kurerar mig. Kände mig hyfsat fräsch imorse, men tydligen räckte det med att gå till bussen för att känna av febern och migränhuvudvärken kom krypandes tillbaka.
Åkte hem tidigare från jobbet, men innan jag lämnade salongen hjälpte vår snälla hudterapeut Linda mig med en snabb rygg och nackmassage då hon trodde att min huvud/nackvärk kunde bero på att jag var spänd och stel.
Jag kände verkligen att jag hade superont i nacken och många delar i ryggen när jag blev masserad. Sen knakade det bara till på vissa ställen. Helt sjukt...
Jag borde nog börja gå nån gång i månaden på massage.

Hursomhelst, slocknade direkt då jag kom hem och nu sitter jag i tv-soffan hos mami. Hoppas att jag mår bättre imorgon, blir så uttråkad fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan