CAN'T WAIT

Åååååh så jag är taggad på att fara från Umeå nu. Har varit inne på mina favvobutikers hemsidor/appar och ser tusentals plagg jag vill ha i min garderob!! Någon frågade här i bloggen vad jag ska besöka för platser i London. Det blir alltså Oxford street, stratford och camden denna gång för min del. Har själv aldrig varit på stratford shopping center men har hört att det ska vara awesome. På torsdagen ska jag och Emelie se musikal och sen ska jag försöka hinna träffa min kusin (som har flyttat dit från Sicilien) en snabbis. Söndag och Måndag är det kurs som jag ser fram emot väldigt mycket. Jag behöver lite ny inspo. Känner mig så less och så efter vinterhalvåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan