VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN 50.000 KR?

OM jag vann 50.000kr skulle jag lägga pengarna på en utbildning på Sassoon Academy i London.

Frisörutbildningen varar i en månad och den kostar ungefär 45.000kr. Resten av pengarna skulle gå åt till mat eller boende. Detta är en fördjupande kurs för frisörer som har arbetat några år inom yrket. Jag söker hela tiden efter ny inspiration, eftersom det hela tiden kommer nya trender så måste man vara uppdaterad med nya klipp – och färgtekniker så att man kan erbjuda kunderna det senaste. Många vänner flyttar från stan för att de söker jobb, mer erfarenhet eller en livsomställning. Men själv känner jag att jag trivs här. Jag har världens bästa jobb, bästa pojkvän och nu snart – en helt egen lägenhet! Därför skulle det vara idiotiskt att flytta härifrån, samtidigt som jag vill se något annat för ett tag. Skulle jag få åka på denna utbildning skulle jag slå flera flugor i en smäll. Jag skulle få resa bort och se något annat än Umeå för ett tag, få mer livserfarenhet - och mer kunskap/inspiration till mitt yrke. Jag hade blivit världens lyckligaste om ni röstade på mig!

 

Glöm inte själva att vara med och tävla, och rösta på mitt bidrag här.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan