RIGHT NOW...


...Sitter med en inpackning i håret, ansiktsmask och färgar brynen. Har varit på ett bodypump pass tidigare. Alltså fyfan så svag jag har blivit. Har ju inte direkt tränat något i sommar så efter andra låten rann det svettdroppar på mig. Dags att sätta igång på allvar nu!
Förövrigt är jag ledig idag och jag håller på att packa ihop lite saker till flytten. Typ sommarkläder i en väska och makeup och sånt jag inte använder har jag lagt i små lådor. Egentligen har jag inte så mycket saker här som jag måste packa ihop, de mesta porslin och sånt jag äger bor numera hos Micke. Det är mest kläder, skor, hårprodukter och smink. Hehe.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan