MAKRIGIALOS # THREE

Vi var duktiga och hann med massvis av träning! Powerwalk, core, yoga, waterarobics mm. Superhärligt!
how do you make gifs

Partykväll! Vi gick ut med några från personalen som jobbade på hotellet och spa:t. Superhärligt gäng!


Världens sötaste hund anlände med en man till baren. Jag satt och klappade den halva kvällen, sen märkte vi hur mannen satte sig i bilen och lämnade hunden på baren! När vi sen skulle gå därifrån så skällde hunden och sprang efter mig. Satte mig på knä och klappade den lite till. Han gick efter oss ett bra tag och när jag väl funderade på att ta med den hem, så var den plötsligt borta! :(


På Måndagen gick vi ner till havet och badade lite. Supervarmt i vattnet var det!


På tisdagen tänkte vi lyxa till det, så vi hyrde en solsäng vid spa:t. Det var det bästa vi gjort, vi hade poolen för oss själva och inga barn sprang runt oss. AWESOME!

Åt en fet hamburgare till lunch vilket jag ångrade sen när de bar in fruktfatet...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan