MAKRIGIALOS # ONE

Här kommer första svängen med bilder från vår resa till Kreta, Makrigialos. Vi börjar i Stockholm där vi spenderade 10 timmar i väntan på flyget. Här börjar min fettoresa!




Det var typ vääärldens godaste flygplansmat jag någonsin smakat. Riktigt lyxig med skagenröra till förrätt, kycklinggryta till varmrätt och chokladmousse till dessert.



När vi landat i Herakilon så väntade en 2,5 timmar lång bussresa till Makrigialos. Det var inte så jobbigt som jag hade väntat mig, utan ganska underhållande. Man fick verkligen se Kreta!



Vi gjorde ett stopp på vägen för att sträcka på benen.



I denna by (kommer inte ihåg vad den hette) så spelades Tzatsiki, morsan och polisen in.



Väl framme på hotellet! Vi fick typ väääärldens fräschaste lägenhet.



Eftersom vi kom fram så sent på eftermiddagen/kvällen så hann vi inte sola och bada första dagen. Men vi tog oss en svängom på området.


Fler bilder kommer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan