BREAKING DAWN

Godmorgon. Ligger fortfarande i sängen och slöar. Eller jag halvslöar medan jag gör viktiga saker. Har tillexempel ringt HSB och bett om en kopia på en faktura, fört över pengar osv. Ska stiga upp alldeles strax. Hade svårt att somna i natt, så jag lekte med telefonen och laddade ner massa appar och roade mig med dem... Därav anledningen till att jag ligger bra i sängen. Haha! Ska ner i tvättstugan snart dock.
I helgen såg vi Breaking Dawn. Den var... speciell. Det enda som riktigt eggat fast sig i huvudet på mig var hela scenen med förlossningen typ. Nasty shit Jag är riktigt känslig för nyfödda barn man ser på tv. När dom är som slemmigt vita och helt rosa. Kan få mig att vilja spy. Så när det visades en riktigt blodig förlossning blev man inte direkt mer sugen på att skaffa barn en vacker dag. HUVVA! Blir spännande att se del två iallafall, även om jag inte riktigt gillade den 4:e boken. En annan sak jag störde mig på... EDWARDS FRISYR?! WTF. Så fult!!!!!









Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej hej, jag undrar vart du köpt stolen du har vid databordet den svarta stolen samt sminkbordet med spegeln? Så himla snyggt!!! Letat efter en liknande i månader nu.. vore så otroligt tacksam om man fick ett svar skulle glädja mig så oerhört mycket :)



Må så gott! Mvh Gabriella

2011-11-25 @ 12:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan