PAUSE


Ja, ni läser rätt. Jag tar nu en paus från bloggen. Efter att ha bloggat nästan varje dag i snart två års tid så känner jag att jag behöver lite ledighet. På senaste tiden har jag bara gått in halvhjärtat för bloggen som ni säkert sett i mina inlägg. Det har känts som att bloggen blivit något jag "måste" göra, och inte för att jag vill eller har lust. Det är helt enkelt så att jag inte har haft tid, eller varit tillräckligt inspirerad. Just nu är det mycket annat som jag prioriterar istället. Det känns lite tråkigt, men jag tror att det är nödvändigt. Snart åker jag utomlands och hoppas då att få tillbaka lite inspiration och motivation.

Tillsvidare kan ni läsa hårizonts blogg där jag fortfarande kommer vara aktiv.



Ha det bra tillsvidare, kommer att sakna er!







Kommentarer
Postat av: jennica

hejsan synd att du tar blogg paus nu när jag nyss har hittat din blogg. sökte på lleopardmönstrat och hittade din blogg som jag tycker är kanon. grymt bra stil har du med helt i min smak. Hoppas du fortsätter blogga jag kommer läsa :)

2011-06-20 @ 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan