11 MAJ

Här gick det lite segt med uppdatering ser jag!
Jag vet inte men blogg.se har inte fungerat riktigt som det ska känns det som. Så jag har bråkat lite när jag ska skriva ett inlägg och sen gett upp. Men nu så.

Det har varit mycket snack om lägenheten på sistonde. Men jag tror att jag har glömt skriva vad som händer i helgen?

Hela salongen flyger ner till Stockholm för att kliva ombord på Wella Showboat. Det kommer vara modevisningar och workshops, och party förståss. Det är alltså bara frisörer och folk inom branschen som far iväg på båten. Kommer bli superkul. Jag är verkligen sååå taggad! Dock är jag lite osäker på vad jag ska ha på mig. Mina glitter Lita blir det då iallafall. Det är ett som är säkert!

en bild från wella showboat 2009










Kommentarer
Postat av: Anna

Nej vad kul =D

2011-05-13 @ 10:55:07
URL: http://banna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan