25/3 - 2011

Förut trodde jag att poker på nätet bara handlade om att ha tur. Men sedan jag läst denna artikel så har jag börjat inse att det kanske handlar lite om taktik och annat.


Jag har nog tidigare tänkt att folk har jävligt tur när de spelar poker på nätet och vinner stora summor pengar. Att de som "jobbar" med att spela poker på nätet, bara är spelberoende och inte jobbar med något annat för att de inte kan få ett jobb överhuvudtaget. Men som jag har börjat inse så krävs det nog att man är väldigt skärpt och påläst för att vara en bra pokerspelare. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på de som gör sig någon vinst med att spela poker på nätet! Själv föredrar jag nog att spela på amatörnivå med riktiga spelkort. Och helst inte satsa några pengar för att vara på den säkra sidan!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan