PEACE AND LOVE

Här kommer typ de sista bilderna från Peace and Love...

DAG 4


Mando Diao



Var uppe på hotellrummet och bytte kläder för jag började frysa. När vi kom ut från hotellet stod plötsligt Dregen och Michael Monroe där. Jag blev helt ställd och sa till Sara "Vi måste följa efter dem" Sen stannade de efter vägen och utan att riktigt tänka mig för gick jag fram till Dregen och började svamla. Vi hade nämligen sett han dagen innan på TV i Roomservice, så jag började typ snacka om det. Hahaha. Sedan lyckades jag få en bild med Michael också. Visst är han fiiiin?



Vi såg en snabbis på Bob Dylan bara för att ha sett han lixom. Man vi blev inte så övertygade. Haha.





Journey - awesoooooooooome


Foreigner



Michael Monroe - typ den galnaste och bästa spelning på hela festivalen. De som såg Håkan Hellström missade något!









Kommentarer
Postat av: Ida

Hanoi Rocks och spelningar med Monroe är fan det bästa jag någonsin sett också. Bland det bästa, i alla fall.

2011-07-10 @ 20:40:56
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan