UTRENSNING

Ursäkta för dålig uppdatering men jag har hållit på att rensa ur kläder ur garderoben. Jag har varit ganska hård den här gången. Saker som jag inte använt på jättelänge men som jag även gillar har jag stoppat undan i påsar. Kommer jag på att jag behöver något av plaggen så finns de kvar liksom. Men har jag inte tänkt på dem på ett halvår tänker jag göra mig av med dem! Hann även med lite smyckesrensning. Dock känner jag mig långt ifrån klar. På torsdag är jag ju också ledig så då får jag väl fortsätta typ!

Kan ju säga en sak iallafall som jag kommer ha som löfte i år. Det är att ha jeans på mig minst en gång i veckan. Jag har varit inne i en riktig legginsperiod. Har typ inte haft jeans på minst ett år. Alltså jag kommer till och med ihåg att jag var på en fest i typ ettan eller tvåan på gymnasiet. Och en kille som vi hade festat med ganska mycket sa till mig en gång på en fest: "Alltså Dannie, jag har aldrig sett dig i jeans förut..." Ja, så det har som sagt varit en väldigt lång legginsperiod...
Jag provade alla mina jeans idag och kan ju säga att ungefär hälften passade. När man hela tiden har leggins på sig märker man inte om man går upp ett kilo eller två. Men direkt man försöker klämma på sig ett par jeans så inser man att, nu är det skärpning.
Så jag tror att om jag försöker ha mer jeans kanske jag märker om det börjar gå åt fel håll!
Någon som har samma problem som jag?











Kommentarer
Postat av: Ida

För mig är det tvärtom! Jag använder alltid jeans, typ aldrig leggings :)

2011-01-03 @ 19:39:22
Postat av: Emelie's WickedTime

har samma leggings problem, men för mig handlar det om att jag inte ens kan ha jeans, har för konstig form på kroppen tkr jag

2011-01-04 @ 19:14:43
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Rebeca

exakt den där uppenbarelsen har jag haft nu i veckan, jag har haft leggings i 6 månader allvarligt. måste köpa jeans!

2011-01-04 @ 19:57:02
URL: http://pillowtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan