DAG 20 - DEN HÄR MÅNADEN

Januari har bara flygit förbi! Snart är vi inne på Februari. Iallafall, en liten snabbis om vad som har hänt och vad som skall hända.
Jag har tagit det lugnt, jobbat, tränat o sådär. Startat upp bloggen på salongen! Det har varit jättekul med ett litet projekt. Ni som inte har kollat in den måste göra det HÄR. Jag har blivit nyttigare. Äter smoothies typ hela tiden! Har varit i Stockholm och rensat ut mammas lägenhet. Hittade massa saker som kan vara bra att ha den dagen då jag själv flyttar, kastruller, knivar, och sånt där tråkigt! Jag och Sara ska på the Studio i slutet på månaden. Micke fyller 24år den 29 Januari, så då kanske det blir en liten tillställning, vad vet man...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan