DAG 15 - MINA DRÖMMAR

Min dröm är att bli rik. Jag vill verkligen ha råd att besöka alla världens hörn innan jag dör. Det är så mycket jag vill prova på och se! Pengar är ju verkligen något som underlättar då. Sen vill jag förståss inte bli en såndär dryg rik människa. Jag skulle skänka pengar till organisationer som hjälper djur, miljö och barn. Sen skulle jag självklart ge pengar till min egen familj. Sen hade jag ju förståss velat bo flott och så, men så ekologiskt som möjligt. Det hade varit coolt. Ni vet sånnadär hem som dom gör på Extreme Home Makeover, med solceller och sånt på taket. Så energisnålt som möjligt för att spara in på miljön. Haha!
Ja, det är ju något man kan drömma om iallafall! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan