DAG 13 - DEN HÄR VECKAN

Jahapp, ska göra det lite kortfattat här.
Måndag - Jobbade en kort dag, åkte på stan en sväng och investerade ett par jeansleggins och en t-shirt (som jag har glömt att visa er) Sen åkte jag hem och tog en powernap. Vid fyratiden åkte jag och Andrea och tränade.
Tisdag - Jobbade på dagen, var med Micke på kvällen.
Onsdag - Jobbade på dagen, åkte och tränade body balance på kvällen som jag inte gjort på lääänge!
Torsdag - Jobbade, kom hem och dog.
Fredag - Jobbar och på kvällen är jag förmodligen med Micke!
Lördag - Tar planet till Stockholm på morgonen för att rensa ut mammas lägenhet där. På kvällen vet jag faktiskt inte vad vi kommer att göra men förmodligen gå och äta någonstans.
Söndag - Åker hem från storstaden och ska förhoppningsvis hinna med lite träning på kvällen!








Kommentarer
Postat av: erberta

hade ni inte redan rensat ut den? och vad blir det av den nu? :)e

2011-01-13 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan