DAG 10 - MINA SYSKON

Haha. Jag glömde bort att ta en outfitbild idag så jag kastar om lite i listan så får ni veta mer om mina syskon idag istället.


Jaha, mina syskon var rubriken som sagt. Jag har inga syskon! Är ensambarn faktiskt. Har däremot två låtsassyskon. (platssyskon, bonussyskon, styvsyskon eller vad ni kallar det) Mammas sambo har två barn sen tidigare. De är äldre än vad jag är. Hanna är 31år och Johan är typ 27. (Nu blev jag osäker) Men eftersom mamma och Gunnar träffades så tidigt har jag ju känt dem sen jag var 5år. Vi har faktiskt bra kontakt med varandra!


Detta var den enda "bra" bilden jag hittade på dem tillsammans och den var kanske inte särskilt bra men det får duga!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan