DAG 03 - MINA FÖRÄLDRAR

Detta är alltså min pappa. Han heter Alessandro och är från Catania, Sicilien. Numera är han bosatt i Stockholm. Det han brinner mest för här i livet är nog hans båt. Han älskar havet och bor typ på sin båt på somrarna. Jag hatar däremot den där jävla båten för det innebär alltid problem. Jag är som sagt ett kontrollfreak och vill gärna ha kontroll på situationen. Det kan man inte ha till havs. Det är inte så kul att få slut på bensin mitt ute på havet och bara hoppas att det kommer någon och hjälper en. Nej tack. Jag håller mig helst på landet.
Anyway. Detta är alltså min pappa.










Detta är mamma Monica. Hon är från Umeå, tegare i grund och botten. Hon och pappa träffades när mamma var på semester på Sicilien. Mamma flyttade sen dit och de drev ett discotek tillsammans i Giardini Naxos. Men efter ett år ungefär så ledsnade hon och flyttade tillbaka till Umeå, och pappa hängde med. Idag har mamma en ny man som hon träffade när jag var cirka 5år.



Vem tycker ni att jag liknar mest?













Kommentarer
Postat av: Annika

är dom skilda nu? eller typ "särbos"?

2011-01-03 @ 18:37:11
Postat av: Johanna & Sandra

(sv) varsågod!



Kram :)

2011-01-03 @ 22:52:27
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/
Postat av: zandra

vad ska du hitta på idag?

2011-01-03 @ 23:24:49
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Maria

Din pappa & du var jätte lika :)

2011-01-05 @ 10:34:23
URL: http://www.diixiie.se
Postat av: Erik Claesson

Hej, va kul med en blogg som har italienanknytning! Hittade din blogg när jag sökte på Italien, kom därifrån precis innan Jul och ska tillbaka till Napoli där jag bor. Ska börja följa din blogg nu! Är aktiv i det italienska forumet www.Italienforum.NU , kom gärna in där och säg hej! Kul med alla italienboende! //Lotta

2011-01-05 @ 13:05:39
URL: http://www.Italienforum.nu
Postat av: Anonym

du är ju din far upp i dagen! :)

2011-01-06 @ 01:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan