BINGO

Det finns så mycket saker jag vill göra just nu! Men pengarna räcker inte till. Vill åka till London på kurs, festivaler och gärna utomlands också! Jag funderar mer och mer seriöst på att börja försöka vinna pengar på lotter, bingo eller liknande. Alltså jag menar... Det är många som vinner pengar på sådant vis, så varför skulle inte jag kunna göra det?!

Jag kommer ihåg när jag och Malin var i Italien och hälsade på mina kusiner. Min kusin, Andrea, tog med oss två och några kompisar till honom och spelade bingo på ett ställe. Man gick som ner i en källare där det satt massa italienare vid olika bord och spelade. Jag tror vi var de yngsta som var där faktiskt. Hade aldrig spelat bingo förut, men det var faktiskt ganska kul. Jag hjälpte min kusin att fylla i några av hans "lotter"... Efter några omgångar så får jag bingo på en av lotterna. Vann 69euro som vi delade på! Kommer ihåg att han blev så sjukt glad för han hade aldrig tidigare vunnit på bingo heller! Dock märkte man att det var väldigt lätt att hela tiden vilja fortsätta spela! Det är beroendeframkallande!


Min kusin var sjukt glad när vi vann! Jag var bara blek.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan