STRESSAD

Nu blir det lite halvtaskig bloggning hära. Jag o Micke ska nämligen åka och titta på en lägenhet nu på morgonen.


Tänkte bara tipsa om att ni borde kika in hårizonts blogg. Jag och Liv satt hela eftermiddagen och knåpade ihop ett videoinlägg med lite tips och tricks på hur man lockar håret. Videon kanske inte blev den bästa i världshistorien eftersom jag fick filma med min iphone. Sen insåg vi att filmerna blev åt fel håll då vi la in dem i datorn. Då var vi tvugna att vända på dem i ett program så de blev stående. Då blev det också sämre kvalitet på filmen. Menmen, det blev bra tillslut! :D









Kommentarer
Postat av: Alexandra

kul att titta på en lägenhet :)

2011-02-04 @ 15:43:18
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: MYMiC

haha vad kul att ni har värsta frisörbloggen ^^



sv: Aww, tack! Men jag blev inte så jättenöjd. Fast det blev ändå helt OK mönster på naglarna för att vara första försöket ever xD



Kramar <3

2011-02-05 @ 12:17:56
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan