VAD HÄNDE?

Ja, vad hände igår kan man ju undra. Som jag skrev tidigare så hade jag sjukt ont i huvudet, var trött, less, grinig och irriterad. Ville ge upp livet ungefär. Så, först hade jag och Micke sovit till typ 12... Sen åkte jag hem, åt lite frukost, sen gick jag och la mig efter jag hade bloggat och sov till 17.30!!!! Sjukt trött var jag. Detta resulterade i att jag inte kunde somna förrän 5 i morse. Jag hann se solen gå upp innan jag äntligen kunde sova...

Iallafall, efter att jag varit helt hysterisk hela gårdagen så sa mamma att jag kunde dricka cola zero. Innehåller inget socker eller kolhydrater. (varför sa hon inte det tidigare?) Efter ett glas cola var jag på topp igen. Snacka om att man är beroende av socker!
Nu mår jag bra igen iallafall. Det är tydligen en liten fas som de flesta går igenom första veckan så. Jag är inte ensam om att bli komplett tokig.


Tänkte visa er sen vad jag hämtade ut på posten i fredags!









Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag går igenom exakt samma sak just nu, Man blir sjukt grinig. Men ett supergott recept som jag tycker att du ska prova är lax i ugnen.

MAn behöver laxfiléer. grädde , chilisås och ost, blanda grädden med chilisåsen, lägg laxen i en ungsform, sen häller du gräddblandningen över, du kan också salta och peppra lite, sen in i ugnen i 20 min, sen tar du ut dom, häller på ost och in i ugnen igen till det att osten har smält, SUPER GOTT!

2011-04-11 @ 09:30:11
URL: http://lovisafotografi.blogg.se/
Postat av: sofie

Om det blev bra efter Cola zero beror det inte på sockerberoende för zero innehåller inget socker utan det beror nog på koffeinberoende, som cola och pepsi inneåller mycket av. Testa en kopp svart te eller en kopp kaffe så får du samma effekt :)

2011-04-11 @ 19:50:32
Postat av: Bealucius

Hejsan!

Hur gör du för att vika bandanan sådär snyggt med en liten rosett där fram?

Skulle vara skitsnyggt att ha det sådär till en bikini med höga trosor, lite rockabilly sådär :)

2011-04-14 @ 10:00:30
URL: http://bealucius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan