SHOPPING

Det blev ju definitivt mer än bara fotoalbum jag inhandlade idag. Hade en två rabattkuponger på Body Shop som jag kände mig tvungen att utnyttja, fastän jag egentligen inte behövde något speciellt. Sen hade jag en kupong på Guldfynd som jag också ville använda till något. (jävla kuponger som gör så att man blir shoppingsugen)


Det blev iallafall lite smått och gott från Body Shop. Köpte en vit, matt ögonskugga (min från mus håller på att ta slut), sen en till ögonkräm och en till mascara. Det behövs alltid. Köpte även en ny pincett från Kicks. Mina har blivit så... slappa?



Inhandlade två fotoalbum när jag ändå var i farten liksom. 225kr styck (vilket rån!!!) och lite fototejp.




Sist men inte minst (jo minst var den nog) så köpte jag en ring på Guldfynd. Det är från Kenzas kollektion. I just love it! Det är äkta silver och en onyx sten. En liten 20års present till mig själv.


Köpte även ett nytt smyckesskrin på guldfynd som jag tänkte visa er sen!










Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Lovely med shopping!

2011-04-04 @ 18:14:31
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan