NO SHOPPING


Okej mina vänner. Som ni ser så har jag shoppat en heeeel del hela förra månaden. Det är så svårt att hålla fingrarna i styr då det börjar komma in sommarkläder. Huvva. Nu ska jag spara pengar Maj månad, så det blir ingen shopping för min del. Då är det främst kläder, skor och accesoarer som gäller. Hade bestämt mig i början på April att jag inte skulle shoppa i Maj, därför har jag väl "hetsköpt" en hel del saker så jag ska kunna "överleva" heeeela långa Maj. Ska ju både flytta, sen ska salongen på Wella Showboat så jag kommer behöva lite pengar till de. Tror ni att jag kommer klara det?



Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du kommer!!! Jag måste också, blir peppad av ditt inlägg så nu kör jag med!!!

2011-05-06 @ 22:51:21
URL: http://pamittsatt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan