MÅNDAG


Dåligt med uppdatering idag, men jag har haft fullt upp! Ställde klockan på 9, åkte och tränade med Andrea cirka 10.30 - 11.30. Åkte hem och passade på att ligga ute på gården och sola ett tag. Nu är all snö på gräsmattan borta wheeey! Duschade och åkte upp på strömpilen sen, köpte ett till par träningsbyxor som var slut i stan och en skjorta. Körde in till stan, fixade mina naglar, gick på Åhlens en sväng och åkte sen hem. Åkte med mamma och hämtade flyttkartonger, åkte förbi på plantagen, åkte hem, packade ner lite grejer i flyttkartongen. Nu senaste timmen har jag fortsatt att sätta in foton i album. Är så gott som klar med studentalbumet, bara några fler foton som ska framkallas. Håller på att sätta in ungefär 500 bilder som jag skickade efter. Typ bilder från 2009 och 2010.. Aja, håller på att rensa min dator nu på lite bilder så det finns någon plats på hårddisken...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan