20 ÅR

Kan inte förstå att tiden har gått så fruktansvärt fort. Jag har suttit hela natten och kollat på gamla foton genom tiderna. När jag tittar på bilder av alla mina vänner så känner jag sån oerhörd tacksamhet. Även om jag inte umgås med många nu, så är jag så tacksam för att ha fått chansen att lära känna er. Jag har lärt mig så fruktansvärt mycket om relationer, andra människor och om mig själv!  Även om det ibland har känts jobbigt när vägen har gått som en bergochdalbana, så är det de fina minnena jag kommer att ta med mig i framtiden!

Jag tycker att 20 känns så gammalt. Det känns så seriöst på något sätt. Men jag försöker intala mig själv att livet bara har börjat! Jag hoppas iallafall på det.











Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis på födelsedagen! :) och ha ingen ångest över att du är 20 år...du kommer att vara med om sååå mycket och hinna göra sååå mycket mer än du tror! (ska jag säga som är bara 24 men jag försöker intala mig själv det ;) Ha en toppenkväll! (ps. ja jag förstår inte heller varför Oriflame inte är med på listan då...som du säger, det vore ju toppenreklam...fast nått skumt är det eftersom det då lär vara nått annat företag som levererar saker till dem som inte får vara med för annars borde de stå med som jag förstår det...men man måste ju lita på dem så :)

2011-04-03 @ 18:16:01
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com
Postat av: Matilda

Man får gratulera :)

2011-04-03 @ 18:49:08
URL: http://cottonfields.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan