WHAT A WONDERFUL WORLD

Hej o hoj!
Har haft en alldeles utmärkt dag! Jag tror jag har världens roligaste jobb alltså. Lucky me! Ni borde vara avis nanting. ;)

Vi hade personalmöte på morgonen. Sen började jag inte förrän 11.30 så då gick jag o strosade på stan, gjorde lite ärenden med mera. Gick in på synoptik och bokade en tid för synundersökning. Mina glasögon hjälper inte då jag kör bil märkte jag igår då jag körde förbi avfarten till Sävar. När man kör på motorväg så är det ju inte heller läge att vända om och åka tillbaka utan då äre bara att fortsätta tills nästa avfart kommer. (Som tur var kom jag till sävar vid avfarten efter ändå men.. det kan bli komplikationer!)

Hade en supersöt kund i slutet som jobbade inom trafikverket av något slag, så jag fick ett par cykellysen av henne! Hur underbara är inte vissa människor? hihi!



Nu ska jag bädda ihop mig för att se lite idol på tv:n. Det blir tidig morgon igen eftersom jag ska till läkaren och förmodligen få svar på mina frågor... Spännande!












Kommentarer
Postat av: Katarina

hejsan, vill tacka dig för en superbra blogg!

Har en fråga till dig som är frisör. Jag och min kompis har börjat simma två ggr i veckan. Tar kloret i vattnet stor skada på mitt hår? Eller borde jag köpa mig en badmössa? Min kompis har även hört att de som har färgat hår riskerar att det ska missfärgas av kloret är det sant?

Är väldigt tacksam för svar! :) Kram

2010-09-21 @ 19:46:52
URL: http://katarinadaerga.blogg.se/
Postat av: Laks

Har också glasögon, fast ja övningskör bara än så länge :) sv: håller verkligen med dig. Läget här i sverige måste ju vara nästan helt fläckfritt innan vi tar in ännu fler invandrare som vi kanske inte ens kan ta hand om.

2010-09-21 @ 21:31:04
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan