11 SEPTEMBER

Idag är det precis 9 år sedan de flög in i tvillingtornen. 9 år! Jag kan inte förstå det. Att tiden går så fort. Jag kommer ihåg det som om det vore igår.
Jag och mamma var på stadium för att köpa ett par gympaskor till mig. Han som hjälpte oss att hitta rätt storlek fick ett telefonsamtal på sin bärbara telefon där de sa vad som hade hänt. Han var inte ett dugg intresserad av att hitta rätt skor åt oss inte. På kvällen satt vi framför tvn och såg flygkrashen gång på gång. Tror att varenda kanal hade ett avbrott just då för att visa reklam.


Ikväll visas det två filmer om katastrofen.
På svt2 visar de united 93 och på tv4+ visas world trade center.


Vad gjorde ni den dagen? Någon som kommer ihåg?














Kommentarer
Postat av: Madou

Nä, kommer inte ihåg vad jag gjorde den dagen faktiskt. Väldigt tråkigt att den hände, synd om människorna som miste någon. Men det där hände på en helt annan kontinent och ingen jag kände dog pg a kraschen så jag bryr mig ärligt talat inte så mycket om det där.

Men som sagt, jag är inte hjärtlös, jag tycker att det är synd om människorna som påverkades av händelsen, att dom miste nära och kära.

2010-09-11 @ 21:39:33
URL: http://madous.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Ville bara säga hej hej :D.. läget?,ha det underbart..

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 12:15:00
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan