7 OKTOBER

Jag tycker att jag verkligen har varit duktig idag!
Först gick jag ut på en powerwalk med Malin i fucking stormväder. Jag var helt dyngblöt då jag kom in! Sen åkte jag och gjorde en läggning i mormors hår. Fick 1100kr av henne också! Vi hade gjort en deal att jag skulle få 100kr per MVG i slutbetyget, så nu har hon betalat av sin skuld. ;)

Nu är det dags att åka till jobbet. Om ett tag. Det blir en sen kväll ikväll. Egentligen slutar jag jobba 19.00, men vi ska ha kundkväll för några kunder så. Det blir nog lite senare än vanligt! Sen ska jag dessutom baka ikväll. Är ansvarig för fredagsfikat imorgon. -känn pressen-

Ska nog börja cykla till jobbet snart och sminka klart mig där. Annars lär sminket rinna ut på vägen. Sjukt onödigt.
Aja, ni får ha en bra dag allesammans!












Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej!

Jag har en liten fråga angående löshår. Jag undrar om du skulle kunna berätta lite om Nail hair extensions och lite hur det fungerar och hur länge man kan ha dom osv?



Hare gött!

2010-10-07 @ 17:04:46
Postat av: Laks

Har du hakat på ha-stjänor-över-bilderna-trenden? Det ser ju ganska coolt ut faktiskt :) jävlar vilken vinst! 1100 kr :) många MVG:n :P

2010-10-08 @ 00:25:41
URL: http://laks.webblogg.se/
Postat av: Ida

Ohja!

2010-10-08 @ 10:41:08
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan