NI SKA BARA VETA..

..hur upprörd och ledsen jag blir när jag läser >denna< artikel.

Det är alltså två män som har blivit dömda för misshandel mot både människor och djur. De blev gripna för en misshandel i Stockholm och när man kollade igenom deras mobiler fann man filmer där de torterade djur och en människa. Människan hängs upp och ned i en snara och blir sparkad på och stryps tills han svimmar. Den andra filmen visar när ena mannen skjuter en häst med elpistol och skrattar under tiden. Mest gråtfärdig blir jag då jag får höra vad de gjort med fåret.
De har alltså buntat ihop benen på det med silvertejp. Medan den ena mannen filmar, slår den andre mannen fåret med knytnävsslag. Sedan släpper de lös fåret inne i Visby under Stockholmsveckan iklädd i en t-shirt.

Alltså ni kan inte förstå tror jag hur arg jag blir. Jag förstår att man kan bli arg på en annan människa, men jag kan inte förstå hur man kan vilja skada ett oskyldigt djur. Jag förstår det inte.


Man kan ju tacka dessa män för en sak iallafall, och det är att de spelade in tortyrerna med mobilen. Annars hade man inte kunnat gripa dem. Duktiga idioter!











Kommentarer
Postat av: Sandra

Blir så jävla förbannad!

Man ska fan göra precis samma sak med dom själva alltså!

2010-11-25 @ 21:00:12
URL: http://sandrage.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

Det är när man får höra sån här som man förlorar hoppet om mänskligheten. Vad fan är det för fel på folk? Jag blir så jävla förbannad!!!!!

2010-11-26 @ 20:48:25
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan