LEAVING


Godmorgon allihopa!
Har nu äntligen lyckats trycka ihop min resväska! Satans tur att man kan göra den större genom att dra ut nå extra tyg med blixtlåset. Jag är inte så duktig på att förklara men ni fattar säkert vad jag menar..
Nu har jag på mig ett linne, den svarta toppen, gråa koftan. Snart ska jag korva på mig skinnjackan + leopardkappan. Känns lite tråkigt att åka hem till Sverige igen. Kan inte sluta älska London. Samtidigt saknar jag ju att jobba och Micke förståss!
Hörde att det var snökaos i södra Sverige så vi får ju hoppas att vi ens kan flyga hem.

Musikalen var förövrigt awesome! Dock missade vi 10minuter av den i början för min kära mamma hade missuppfattat tiden. Det var bara tur att vi var ute i god tid (ca en timme innan)

Aja, nu måste jag stänga av. Vi ska släpa våra överviktiga resväskor till paddington station för att sedan ta tåget till heathrow.

Hörs förhoppningsvis senare!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan