ERROR

Okey, jag ger upp. Det är nått fel. Går inte att ladda upp bilder.
Menmen. Har varit på möte på morgonen. Blev så förvirrad då jag kom till salongen för de har målat och möblerat om. Men fint blev det! Kommer kännas jättekonstigt i början att kassadisken är på ett helt annat ställe än det brukar.
Snart ska jag dra mig mot jobbet igen. Har varit hemma och bakat om kakan. Den blev bättre med halvsats. Hoppas jag lyckas med överlaget sen bara..

Aja, vi hörs lite senare när blogg.se fungerar som det ska!



Kommentarer
Postat av: M

Samma problem här. Suck. Dessutom kan jag inte ens kolla in min egen bloggsida. Suck. Jag vill ju kika på hur allt ser ut ju.

2010-11-21 @ 19:01:40
URL: http://traningpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan