TODAY


Jacka h&m, linne Gina Tricot, Cykelbyxor Bikbok





Ännu en varm dag. 15 grader här uppe i norrland. Känns riktigt härligt! Snart är jag också klar med mitt inlämningsarbete. Det känns ännu bättre! Nu ska jag dra mig mot skolan. Idag blir det att träna ännu mera inför gesällprovet. Det är mindre än två veckor kvar. Helt sinnessjukt. Jag pendlar mellan känslorna: "Det är lugnt, jag fixar detta" och "AAAAH PANIIIIK. Jag kommer aldrig klara det!"
Vi får se hur det går helt enkelt!











Kommentarer
Postat av: djaanii

Hej!



Har i min träningsblogg skrivit en liten "krönika" om hur du kan göra för att komma igång med träningen och få din drömkropp, "10 steg till en vältränad kropp" heter inlägget.



Nu kanske du är i toppform men det är vilketfallsomhelst intressant och lärorik läsning. Kika gärna in!



www.djaanii.blogg.se



Ha en bra dag!

Mvh/Djaanii

2010-05-19 @ 12:11:11
URL: http://djaanii.blogg.se/
Postat av: Madou

Jag tror att du kommer att klara det jättebra så mycket som du verkar ha tränat och tränat :) Men jag tror att dagen innan provet ska du bara ta det lugnt :) Jag tror att du kan det där nu ^^



Förresten, måste bara säga att du är en inspirationskälla när det kommer till kläder för mig.

Jag hoppas att du inte tar illa upp när jag säger detta men jag är en plussize tjej och när jag ser att vi också kan ha snygga kläder så blir jag jätteglad!

Jag har alltid trott att större och kurvigare tjejer ska följa en massa regler och gå runt i tråkiga kläder för att försöka se smalare ut, men du ser så snygg ut i det du har på dig! :)



Förresten, den där leopardmönstrade skjortan från Weekday, du tror inte att dom har kvar den eller? Jag vill ha den :P

2010-05-19 @ 15:44:15
URL: http://madous.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skitsnyggt! ;D

2010-05-19 @ 20:27:57
URL: http://thankful.blogg.se/
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Snyggt!

2010-05-19 @ 21:40:00
URL: http://fairview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan