FRIDAY NIGHT

Godmorgon!
Jag är helt sjukt trött och slut. Vaknade så tidigt av en mardröm. Jag drömde om att vi skulle på balen och sen hann jag inte fixa håret eller kläderna osv. Så det slutade med att jag kom för sent och fick inte komma in. Sen drömde jag att jag vaknade och tänkte att allting var en dröm bara. Då skulle jag på balen "på riktigt! och då gick klacken på skon sönder bara någon timme innan! Den gick av helt och hållet. Då vaknade jag tillslut. Haha. Snacka om panik.


Idag har jag och Micke hunnit fara på strömpilen, skohuset, och lite annat. Såg att Kenzas skor reades ut för halva priset. Jag höll på att köpa ett par vita heels men då nekades jag. Glömde att jag hade shoppat kläder på Nelly. Haha. Så det fanns inga pengar på kortet. Men det kanske var lika bra. Jag får fundera en dag till. De var riktigt sköna och stabila att gå i. Tanken var att ha dem på studenten!


Vad tycker ni?












Kommentarer
Postat av: Anna

ooh! Precis dom jag funderat på till studenten!

2010-05-23 @ 19:06:22
URL: http://banna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan