DISSAPOINTED

Nu har jag kommit tillbaka från en smärtsam ansiktsbehandling. Mitt ansikte ser ganska okej ut med tanke på hur det har sett ut tidigare gånger jag gjort en porrensning. Men det ser ut som om man har mer finnar än tidigare. Men det är bara ömt efter att de klämt ut dem.



Jag är däremot väldigt ledsen över en sak. I behandlingen ingår ögonbrynsplockning. Ni vet ju hur noggrann jag är med mina ögonbryn. Visade tidigare i ett inlägg hur jag brukar plocka dem osv för att det ska bli en snygg form då man målar dem. Utan att fråga hur jag ville ha mina ögonbryn så noppades mina värdefulla hårstrån bort utan att jag han protestera. Tror hon använde sig av en epilator för det gick ruskigt fort.
Så nu har de hårstrån som jag sparat på så länge försvunnit. (Visst är mina ögobbryn lite oansade på bilden till vänster, men hårstråna närmare nästan hade jag velat spara)















Kommentarer
Postat av: Madou

Naaw, vad ledsen du ser ut att vara :( Jag hade också blivit väldigt besviken om dom som ska vara proffs förstör ens ögonbryn. Ögonbryn som tar så lång tid på sig att ploppa fram ibland.



I feel you.

2010-05-28 @ 12:31:01
URL: http://madous.blogg.se/
Postat av: Madou

Hm... Nu är jag långt ifrån smink expert men är det inte lite okej att måla med lite ögonbrynsskygga utanför då, alltså där han/hon har plockat bort en massa strån?

Kanske inte ser så naturligt ut men vad vet jag :P

2010-05-28 @ 16:46:17
URL: http://madous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan