CRASH AND BURN

Plugg, plugg och plugg! Jag är helt full i huvudet. Måste ta en paus!
Det känns som om något är trasigt med min dator.. Den låter jättemycket. Borde flytta om lite bilder innan den ger upp känner jag. Har alltid otur med att hårddisken krashar och varenda gång får jag ångest för att jag inte flyttade om bilderna i tid! Varför lär man sig aldrig?!

Nä nog om detta.
Imorgon ska jag gå på jakt efter en klänning till studentfesten på kvällen! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig faktiskt. Jag känner att jag har asmycket utgifter nu i maj och juni.

- Köpa nytt löshår
- Biljetter till Nordic Rock
- Klänning till studentfesten
- Halebop
- Alkohol till studenten
- Kamera
- Solarium
- Hårfärgning
- Fotografering innan balen
- Morsdag present
- Födelsedagspresent
- Tatuering
- Mat
- Hotellrum i Stockholm
- Träningskort


och tusen andra saker!


Ska sälja lite grejer nu så jag får råd att göra allt!
Har ni mycket utgifter nu till sommaren?













Kommentarer
Postat av: elsa

har eran klass någon blogg? :) typ som ettorna, vet du om tvåorna har? tack på förhand

2010-05-17 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan