WHAT THE...?

Åh. Jag vaknade klockan 8 av mig själv och börjar inte förrän om tre timmar. Så jag har varit så duktig och laddat upp bilder på bilddagboken. Den har kommit lite på sidan nu då jag bloggar istället. Hade knappt lagt in några bilder i April, men nu är den månaden klar. Nu gäller det bara att lägga upp bilderna under Maj också!

Idag ska jag träna inför gesällprovet. Och ikväll lär det bli gym. Ska köpa träningskortet idag och bli 3000kr fattigare! Menmen.

Jag läste BTW världens löjligaste sak idag på aftonbladet. (Läs artikeln här)
Tydligen så hade Facebook gjort en fetmiss med några säkerhetsinställningar så att alla kunde se ens statusuppdateringar. Så, det var människor som hade skrivit elaka saker om chefens kläder, sjukdomar och kärleksproblem som vem som helst kunde se.

Jag fattar det inte. Hur besatta är folk av facebook egentligen?! Om du inte vill att något ska komma ut så skriv förfan inte om det på internet. Jag blir så less. Skyll er själva. Jag är själv väldigt sällan inne på facebook. Men jag ser hela tiden folk som sitter online. När vi skulle gå till informationen på skolan så satt personalen där inne på facebook. Och de klagar på att elever är online på facebook när de egentligen ska plugga! Nä. Jag blir bara upprörd.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan