ANGER

Åh jag blir så aaarg. Senast igår satt jag och funderade om jag skulle beställa ett par vita kilklackar från Modekungen.se som jag sett där för längesen. Först hade jag tänkt köpa de vita kilklackarna från Nelly, men jag insåg att jag skulle bli närmare 190cm lång om jag skulle ha dem. Men, jag beställde inte skorna från modekungen igår. Och det ångrar jag nu. För nu har jävla Kissie köpt skorna så de är helt slutsålda på hemsidan. ÅÅÅÅH!
Jag har sett dem på en annan hemsida, men de blir betydligt mycket dyrare om jag beställer dem därifrån. Sen är jag inte säker på att de hinner komma till studenten. Sjukt less.


Skorna till vänster är från Nelly.com och skorna till höger kommer från Modekungen. (De som Kissie och resten av Sverige har beställt.. DÖ)













Kommentarer
Postat av: Sandra

Var så artig ^^

Inte mycket hurru du, du då?

2010-05-24 @ 07:45:55
URL: http://thankful.blogg.se/
Postat av: Adara

Vad snygga!! :)

2010-05-24 @ 12:15:01
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan