FRIENDS?

Haha läste precis en artikel på aftonbladet om att det har blivit vanligare att ta bort vänner på facebook. Det är inte längre status att ha många vänner.

"Har du lyckats få ihop ett beundransvärt antal vänner på Facebook? Beklagar, vinden har vänt.

Det är inte längre hög status att ha många vänner på Facebook, enligt internetforskare.

– Att ha 300 vänner på Facebook är inte längre en statussymbol. I början var man snabbt med att tacka ja varje gång man fick en förfrågan, men nu har det blivit allt vanligare att sortera eller ta bort vänner"

Du kan läsa hela artikeln här


Tyckte bara det var lite roligt. Förväntar de sig med denna artikel att alla börjar rensa ut sina vänner nu eller? För att det inte längre är "status" att ha många? Hahaha.
Jag är sällan inne på facebook. Jag tycker det är rent av jobbigt med alla applications och så vidare. Har aldrig riktigt förstått mig på det där! Och nej, jag vill inte öppna ett cafe eller farm eller liknande!!

Och när det kommer till vänner på facebook så accepterar jag bara de som jag känner eller har pratat med tidigare!


Använder du dig av facebook och vilka vänförfrågningar brukar du acceptera?

 










Kommentarer
Postat av: Recklesslife

hahaha wtf! jag har tagit bort folk men det är mest för att jag tycker dom är jävligt ointressant, inte för det är inne att ha mindre vänner. vilken idiot är det som skrivit denna artikel liksom haha ?:D



sv: ja jag köpte på beautybay.com men jag vet inte om det är ID's smink. det står bara Bareminerals, kanske är ett eget märke? Men det är lika bra i alla fall :) Men det typ ca 14 dagar att få hem paketet... dåligt:P

2010-03-22 @ 02:13:23
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Jag döljer alls ån skit. Är inte intresserad av någons horoskop eller om de söker en morot i nåt spel. bläää. Godkänner de människor jag träffat/känner/har känt. Tycker det är roligt att få kontakt med gamla kompisar fr norrland igen. Se vad de gör osv.



2010-03-22 @ 10:00:01
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan