CAN'T

Jag kan inte läsa en sida till. Det går inte. Jag hatar litteraturhistoria!

Aja, till något helt annat!
I natt så blev en man mördad här i Umeå. Lite läskigt faktiskt. I tidningen så skriver de att det var två olika gäng som hade slagits mot varandra med baseballsträ'n och så vidare. Nu har man också gripit 6 personer vilket känns skönt iallafall!
Tycker så synd om familjen och vännerna! Tråkigt att sånt här ska hända!
Här är hela artikeln.

Jag tycker det har varit så himla mycket brott i Umeå här på slutet. Mer än 4 rån på bara några månader. Och detta är ungdomar i 15års åldern typ. Känns helt sjukt! Umeå har alltid känts så tryggt, men icket!


Nu ska jag värma lite te och se på Tv! puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan