PAIN

Godmorgon mina vänner.
Egentligen skulle jag ju jobbat nu klockan 8, men har haft så jävla ont i magen hela natten och morgonen. Har ätit något som inte min mage tålde riktigt. Ska se om jag åker och jobbar efter lunch om det blir bättre.
Tråkigt att det skulle bli såhär då jag verkligen ville jobba och tjäna några pengar!

Aja. En rolig nyhet är väl att det bara är 4 dagar kvar tills jag åker utomlands! Wihoo. Jag måste verkligen packa väskan nu! Tänk att jag åker utomlands helt själv! (mina föräldrar är redan där) Känns lite läskigt. Dock åker jag ju dit en gång per år så jag hittar ju. Det är inga problem. Men tänk om planet störtar eller något? Då har jag ingen nära vän vid min sida!
Näää. Så får jag inte tänka...


 

 








Kommentarer
Postat av: Selina

Hoppas du får en underbar resa!



Ha en fin dag i solen:-)



//Love Selina

2010-06-17 @ 12:17:26
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan