STUDENTSKIVAN...

Ja, nu är jag tillbaka från Stockholm och innan jag ska packa upp tänkte jag reda ut några grejer!

Många av er har kanske redan läst att det var folk som skadade sig på studentskivan här i Umeå. Trappen gick sönder och 13 personer fördes till sjukhus. Som tur är så var jag inte en av dem.
Jag satt intill trappen då olyckan hände och folk skrek att folk blödde från ansiktet och att någon hade dött. Då gick jag på andra sidan av trappen och såg hela händelsen. Hann ta några foton som jag skickade in till VK. Dagen efter ringde de upp mig och ville ha en intervju. Jag och Sara var ju på väg till Stockholm och då kom VK ut till flygplatsen och fotade oss och intervjuade oss. Vissa saker stämmer inte riktigt. Som att jag hade sett folk som blödde från ansiktet. Inte heller hade jag och Sara stått vid baren, utan det var jag och två andra tjejer.
Det är säkert inte lätt att få med allt helt klart i tidningen. Men det stod ju olika i båda artiklarna att först jag hade sett folk som blödde från ansiktet. Sen var det helt plötsligt Sara som hade gjort det. INGEN av oss såg det, men vi hörde att folk skrek det. Okej? ;)




Ni kan läsa hela artikeln här.




Nu ska jag gå och packa upp väskan från Stockholm och ladda in bilder från studenten och Kiss! Pöss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan