FRAMSIDAN

Vaknade klockan ett idag. Riktigt skönt att sova ut ordentligt efter gårdagen. Jag har städat hela mitt rum för att vi ska ha inflyttningsfest imorgon. Har dammsugat, dammtorkat och bäddat rent i sängen. Så, nu när jag satte mig vid datorn för en liten paus möttes jag av en trevlig syn. JAG ÄR PÅ BLOGG.SE's FRAMSIDA!!! Hahaha. Inte första gången detta händer. Men det är alltid lika kul. Jag ska snart åka och hämta min systemkamera från Sara och då får ni lite mer bilder från gårdagen! Jag svarar på era kommentarer så fort jag kan :)


 

 








Kommentarer
Postat av: Carro

Du och killen är ju tydligen födda för att ni skulle gå på balen tillsammans. Ni matchade så sjukt bra!

2010-06-06 @ 17:33:10
URL: http://carrosandstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ut som du har en svartsopsäck på dig ?

2010-06-07 @ 19:47:09
Postat av: Wwww

NICE SITE WELL DONE

2011-01-18 @ 11:12:02
URL: http://wwww.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan