A LOT TO DO

Åh, det är bara en dag kvar till balen! Känns helt overkligt. Idag händer det mycket för mig.
Nu på morgonen ska jag få en hot stone massage av Linnea Sen ska jag klippa henne och prova göra någon uppsättning inför balen.
Sen måste jag på stan igen. Ska försöka lämna in min svarta klänning från Nelly så att någon kan sy in den. Den silvriga har ju inte kommit än så... Sen ska jag äntligen fixa mina naglar! Har längtat så mycket!!!
Därefter ska jag till Micke en snabbis. Lämna slipsen bland annat. Ikväll ska jag försöka hinna sola en gång till och raka benen med mera... Fan vad håriga ben jag har alltså. Har sparat i säkert en vecka för att jag inte vill ha endagsstubb på balen. Så att de är lena och fräsha till imorgon! ;D Aja, det är typ allt. Nu måste jag gå och käka frukost!

 

 

 









Kommentarer
Postat av: Ida

Ja och mer saker ska till ;)

2010-06-02 @ 10:19:11
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh vad kul med bal! Lägg upp mycket bilder så att man får se :) ! Vi har vår bal nästa lördag, jag längtar jätte mycket. Tack för förslaget som träd, det blir dock inte det, utan vi är tre stycken som ska vara nördar :)

2010-06-02 @ 12:09:01
URL: http://viewsoflife.blogg.se/
Postat av: Bealucius

Hejsan!

Såg att du lagt till reklam på din blogg och jag skulle också vilja ha det. Vilken har du registrerat dig hos och hur får du betalt? dvs via klick, visning eller köp? skulle vilja ha en som ger betalt per klick eller bara visning.

/Bealucius

2010-06-02 @ 19:12:04
URL: http://bealucius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan