UTVÄXT

Åh. Jag kom på att jag måste färga min utväxt imorgon. Den är typ minst en cm lång och mitt hår ser endast blaskigt ut. Vi ska dessutom på premiärkvällen på café GBG. Sjukt drygt. (Inte att gå ut på premiärkvällen utan att jag måste hinna färga utväxten tills dess)

Jag har ett par skor på tjing på tradera. Kommer inte säga vilka det är för då kanske ni budar på samma!
Ni får höra lite senare ikväll om jag vann dem eller ej! Hehe.


Nu ska jag dra mig mot Ersboda och hämta upp gratisbiljetterna till imorgon som jag fått av snälla Cissi. Sen ska jag kika på Ninas nya lägga. Blir väl eventuellt någon film också ;)


 

 






Kommentarer
Postat av: josefin

hoho jäklar vad brun du är!

2010-07-01 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan