SOMMARPRESENT

Idag fick jag en liten semesterpresent av min chef. Dock går jag inte riktigt på semester, så det blir som en sommarpresent istället. ;)



Detta är alltså ett serum som aktiverar huden för att skydda sig mot solen, förlänger solbrännan och förhindrar att huden åldras.
Resultatet är att huden blir bättre förberedd och ger en vackrare bränna!

Man ska börja applicera detta serum en vecka innan man påbörjar solningen. Efter man har duschat så smörjer man in kroppen med bara några droppar av serumet innan man her på någon form av lotion.

Detta är alltså ingen solskyddsfaktor så ni vet!


Jag är ledig några dagar nästa vecka. Så jag borde börja smörja med denna typ imorgon. För om det är fint väder nästa vecka blir det att sola för min del. ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan