NY BLOGGDESIGN

Goddag allesammans!

Äntligen kan jag visa er den nya bloggdesignen som duktiga Jonas har hjälpt mig med! Jag är så himla nöjd och det känns ännu roligare att blogga nu med en proffsig framsida!
Så småningom tänkte jag också göra om i kategorierna så det blir enklare för er och för mig att hitta inlägg man letar efter. Men det kommer...

I morse var jag och tränade på träna. Jag vågade inte cykla för det åskade så mycket! Det har åskat hela natten här. Mysigt men läskigt.
Om ett tag ska jag åka iväg och klippa några vänner. Ikväll blir det bara lugnt. Imorgon börjar jag ju börja jobba! Slut på semestern! Känns riktigt kul att komma igång! Är så himla rastlös på dagarna nu!

Vi firar den nya designen med en liten bild från studenten!

 

 







Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket fin!



L

2010-07-05 @ 20:50:43
URL: http://inlindad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan