LILY LOLO

Beställde precis hem en foundation och ett rouge från Bellme av märket Lily Lolo.

Förut har jag ju alltid haft I.D's foundation och har trivts jättebra med den. Tyvärr så garanterar de inte att det inte förekommer några djurtester vid framställningen av sminket. Därför provade jag ju the Body Shops mineralfoundation. Efter att ha använt den över en månad nu så känner jag att jag inte riktigt trivs med den. Den täcker inte så bra och är dessutom väldigt dyr. Men istället för att byta tillbaka till I.D tänkte jag försöka en gång till. Så det ska bli riktigt spännande att prova ett nytt sminkmärke som kan garantera att det inte förekommer några tester på djur.


 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan