HIGH LIFE

Kom precis hem från salongen. Har hjälpt Sara att fixa hennes utväxt bland annat. Sen har jag hämtat upp min väska hos skomakaren. Han hade bytt ut fästena till axelremmen. Sjukt bra.
När jag kom hem så låg det ett paket och väntade på mig i hallen! Det innehöll skorna från Nelly som jag köpt på tradera! De passade perfekt. Men de var riktigt höga alltså. Jag blir satans lång i dem. Tur att Micke är nästan 190cm och att mina flesta kompisar är långa! ;) Med dessa klackar på nästan 16cm blir jag närmare 184cm lång!

Nelly shoes - high life















Kommentarer
Postat av: Mikaelruna

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-02-14 @ 11:33:42
URL: http://mikaelruna.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan